събота, 11 юни 2011 г.

dali naistina

Misli ... Dilemi ... Vuprosii ..
Dali naistina kato zagubish nqkogo, chak togava osuznavash kakvo si imal? Ili prosto si pripomnqsh hubavite momenti, a stradanieto go zahvurlqsh na edna strana i si mislish che vsichko e bilo suvurshenno .. Dali naistina e vqrno ? Ili vsichko e zabluda? Lipsva mi .. do bolka mi lipsvaa.. Kak iskam da go pregurna s dvete si ruce, da go celuna, da go dokosna dori.. Kak iskam toi da mi se zasmee, kogato kaja nqkoq glupost.. ox kak mi lipsva tazi usmivka.. Kak  iskam da me gudelichka na sila ei taka kakto obichashe, da me tormozi po vsqko vreme.Kak  mi se iska pak da doide do u nas da me izprati, da bude siguren che sum se pribrala ... Kak iskam pak da go e grija za men ... A ne da sum prosto ''onazi'' .. Onazi .. nikoqta! ... Kakvato sum sega za nego ... Za boga kak iskam da vurna vremeto nazad ... Ta eto znachi naistina kato zagubish neshto rano ili kusno osuznavash che ti lipsva ... Tolkova e prazno bez negoo ...Tolkova e prazno bez moeto momche .. Tolkova e prazno bez teb -Ivailo !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.